Tisdag efter mässan kl. 17:30 kommer vi att träffas för att diskutera programmet. De som ska åka bil och har plats skicka det till mig. Den som inte har en bil och vill åka med någon meddela mig.
Eftersom det förväntas bli varmt, vill jag vänligt påminna om vikten av en anständig klädsel i kyrkan. Många kommer hit för att be, delta i mässan och rikta sin uppmärksamhet mot Gud. Låt oss därför hjälpa varandra att bevara den stillhet och värdighet som hör hemma i Guds hus.
Söndagen den 14 juni blir sista tillfället med kyrkkaffe före sommaruppehållet. Vi tackar alla som har hjälpt till under året.
Trosundervisningen återupptas söndagen den 30 augusti. Vi önskar alla barn, ungdomar, kateketer och familjer en välsignad och avkopplande sommar